tazebiranne_hg04 Bkaraduman 16 da öğrendim bebeğinizin pozisyonuna bağlı ama doktorlar kesin demezler tahminde bulunurlar hemen alışverişe başlamayın o yüzden 🌸
Bkaraduman -MinikveAnnesi- benimde bugün kontrolüm var 13+3 üm inşallah öğrenirim birde gece rüyamda cinsiyet tayininde ultrason ekranında birden kocaman kız yazısı çıktı çok net gördüm acaba bir işaretmi rabbimden 🙏🏻🙏🏻😍
-MinikveAnnesi- Bkaraduman 12 de tahmin edip dün kesin dedi belki size de birsey derler 🤗 ögrenince yazın belki de rüyanız doğru çıkar 😂🥰
Heaven61 Aman erken davranıp alışveriş yapmayın bekleyin 12.haftamda taramada kendinden emin bir şekilde erkek dediler birşeyler aldım 🤦🏼♀️sonra dörtlü taramamda kız dediler 🤷🏼♀️Pazartesi başka doktora danışacağım
Sksjhsh Heaven61 benim aynı canım 14 Haftada erkeğe benziyor dedi 18 haftada kıza benziyor dedi 😂😂😂29 nısanı bekliyoruz
sule0162 Bkaraduman 12 haftalıkken tahmin de bulunmştu doktormuz erkek diye 17 haftalıkken tekrar gittiğimz de kesinliklie doğrulandı 😊