Nur1098 Frnrhf ben bugün 40 hafta oldum ama bendede bir gelişme yok bugün kontrol pazartesi yatış yapacağını söylüyor doktorum ben normal istiyorum ama doktor yatış vermeye meraklı
Sblbngl Frnrhf aynı haftayız canım benim dün sancılarım cıktı bugunde ağrılrım var sıcak duş aldım şimdi rahatladım ama biraz yürüyüş yapsam tekrar sancı ağrı başlıyor
Sinmilydd Frnrhf bende 39 haftalığım perşembe gününden beri sancılıyım nişan da geldi bekliyorum bakalım🤲
Nur1098 Frnrhf hayırlı olsun inşallah şuan bende yoldayım gidiyorum inşallah nstde sancım vardır bende yok ama
xeylull Bende 39+5 im benim kızımın da gelmeye niyeti yok arada ufak tefek adet sancısı gibi sancı oluyor ama bakalım ne zaman gelicek 🤷♀️
UmutveAnnesii Frnrhf bizde 39+2 deyiz sadece az adet sancım gibi var gibi onun dışında ağrım sancım yok 🙄
Binnur81 Frnrhf bnde aynıyım sizinle hafta olarak bndede yok 40 bekliyorlar bnce zaten 38 doğanlar binde bir galiba 🤣🤣