Kızlar ben ilk doğumumu 2200e yapmıştım gecen sene sezeryan hastanede nerdeyse %95 filan indiririmimiz var yani doktorumun muayne ücreti 205 lira biz 15 lira veriyoruz bu sene 3500 lira denildi indirimli hali buysa diğerlerini düşünemiyorum acaba devlette mi doğum yapsam diyorum zaten sezeryan ama korkuyorum da burdaki devlet hastaneleri mezbahane gibi bi kez girmiştim doğumhaneye bidaha tövbe dedim o hastaneye gitmem çocuğu zaten biz içimizde götürüyoruz sadece içeridekini dışarı çıkarcaklar nedir bu pahalılık sizler özele mi gidiceksiniz devlet hastanesine mi ne düşünüyosunuz