Çok çok sağolun 😊7 yıl sonra annelik nedir bebek nasıl birşey ve duygudur bakalım olacakmı inşallah bekliyom şu an dinleniyorum yatakta bazı arkadaşlar erken testte yapıyolar ama üzülmemek için 12 gün beklemek lazım ama tüp bebek çok zor süreçmiş hergün göbekten iğne morardı artik bunuda şükür ya eğer böyle tüp bebek imkânda olmasa hic umud yokken ve bu yıl oldu önce rabbim sonra doktorlar tabiki sabır ve duayla gerçekten oluyo zamanı ve yeri beklemek lazımmış