esradere merhabalar. Bende tüp bebek ile hamile kaldım ve şuan 27. Haftadayim. 5.7.12. haftalardakanamalar yaşadım. Allah’a şükür atlattım hepsini. Sizde atlatacaksınız inşallah 🤲 Bu dönemde sadece yatın WC dışında kalkmayın. İş vs 1 2 hafta yapmayın. Kolunuzu uzatmayın egilmeyin . Gerilmeyin wcde kısa kalın ve ikinmayin. Banyoda kısa kalın ve sıcak suyla yıkanmayın. Saçlarınızı sabunlarken bacaklarınızı hafif kırın. Gerilme olmasin. Bol.bol su icin. Sıvı şeyler yiyin genelde. Ve bebeğinizin orda olduğumu hissedip onunla konuşun ♥️♥️ Güzel haberlerinizi bekliyoruz ♥️♥️♥️ Dualarımız sizinle ♥️