Bir haftadır bebeğim ilk sağ tarafta sonrada sık sık sol tarafta toplanıp sertleşiyor pazartesi kontrolümüz var sanki diğer çocuklarımdada böyle oluyordu ama biraz kafam karıştı acaba sizdede oluyor mu bu arada 16 haftalık hamileyim 15 haftamda başladı