Canim ben yapmadim sadece ilk zamanrimda kontrollere gittim tuzlaya ama gecen bi bayan post acmisti tuzlada dogum yaptim sorunulariniz varsa cvpliyim diye baya memnundu ve begenmisti hastaneyi
He bide bir kere dogum yerine cikmistim agrim vardi acil kadin doguma cik dediler orda Meral hoca vardi hem altan hemde karnimdan muayne etti biseyim cikmadi ama guzel ve temiz bi yerdi ve ilgililerdi sadece bunu diyebilirim 😊 allah hayirli dogumlar nasip etsin insallah kartal lutfide de dogum olunuyormus eger yakinsan bil istedim orayida meth ediyorlar