Yigiit_efeniin_annesiii Kızlar ilk gebeliğim erken doğumdu 33 haftalık sezeryan oldum şimdi 2. Gebeliğim bilmediğimden soruyorum sezeryan da 38. Hafta doluncami bebek alınıyor yoksa 38. Hafta üzerine gün ekleniyor mu?
Eclinass Yigiit_efeniin_annesiii gelişimine göre 38de aliyolar genel hep 38de aliyolar bnde 34+5 im gün verir heralde gidicem baklm
iremss Yigiit_efeniin_annesiii 38den sonra gün kararlaştırılıp veriliyor, anne ve bebeğin durumuna göre 37de gün alanda oluyor 2. Doğumda 39-40 hafta pek beklenmiyor
Bscicek iremss 3. Gebeligim 37. Haftada gun verecekmis,39 haftada yapariz dedi diger gebeliklerde 38 de sezeryan olmustum banada gec olucak gibi geliyor
Eclinass Wonderful_mom benim ikinci birde bebeğin gelişimi falan iyi yani 33de 2500 kiloydu inşallah 37ye ne verir:))
Wonderful_mom Rabia62838 bende 34.5 im ikimci benim insallah bana sa 7 mayisa gun verit ramazanda olmaisni istemiyorum