Merhaba arkadaşlar,
Hamile çalışan anneler kaç haftaya kadar çalıştınız.? Ben özel sektörde finans ve muhasebe bölümünde çalışıyorum haftanın 6 günü 08.00/17.00 arası masa başı ve şuan 24+1 haftalığım izne ayrılmakta istiyorum ayrılmamakta istiyorum sizler neler yapıyorsunuz veyahutta yaptınız bu süreçte :))