Teslimeesma 24+0 ve tutuyorum. Oruç tutmadan önce daha halsiz ve enerjisizdim. Oruç tutmak bana iyi geldi. Bebek zaten bir hafta önden gidiyordu :) o yüzden sorun etmiyorum. Senin haftalarında bebek zaten senden beslenmiyor. Bebeğe ilk haftalarda olumsuz bir etkisi sanmıyorum. Ama bulantı halsizlik çok oluyor o haftalarda. Eğer sende yoksa bence bir gün tutmayı dene. İyi gelirse ara ara tutmak istersen tutarsın :).