Kızlar eşimle Mirac ismini cok begeniyoruz ama esim hocaya sormuş tek başına ağır isim (yükseliş anlami taşıdığı icin) yanina bi isim koyarsan bisey olmaz demis.
Kaynanam da eşime Miraç ismi ağır gelir şımarık laf dinlemez olur demis.
Kararsiz kaldik. Yorumlarinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler 💛