mucizegebelik6 Günaydınlar hatunlar göğsümü sıkıyorum ama hic gelmiyo süt. Ha biliyorum sıkmak iyi degil diceksiniz ztn kontrol amaçlı yaptım ama gelen giden yok. 8 gun snrA ilk sezeryan doğumum olcak sadece tedirginim Ya sütüm gelmezse diye 😔
Yesimmm12 Bnm ilk gebeliğimde geliyodu sıkınca ama sonrasında olmadı sütüm ama onla alakası yokmuş emzirmek lazım bol bol ben ilk bilmediğim için yapamadım ikincide bol bol emzir içen inşallah