Sedaerbil anneyimmm42 27+3 cift kese erkek ikisi de bnm.uyuyamıyorum yatamıyorum dönemiyorum.doktoruma şikayetlerimi söylüyorum daha bismillah diyo😔29.haftanın sonunda kısmet olursa ciger geliştirici olacam ne olur ne olmaz diye herlde
Bebisler anneyimmm42 Gastrit Reflüde Olunca Cekilmez Bişey.Güya Mide Yanması Cocugun Sacı Cikiyormuş Derler Umarim Oyledir Kapkara Saclari Olsn Ben Cok Gür Ve Uzun Sacli Dogmusum Kapkara🤣Şuan Çakma Kızılız O Ayrı🤣
Bebisler Dün Kontrolden Geldim Cok Iyiler Bi Skntı Yok Bin Şükür🙏Magnezym Verdi Zor Yutuyom Toz Karisim Bi Kutu🤦♀️
anneyimmm42 Bebisler bizimde cuma günü kontrolümüz heyecanla bekliyorum 🤲🏻🌸 bebekler arasında gün var mı canım
Bebisler Annelikten Anlamam Ama Anne Kadar Tecrubem Var 5 Yegenim Var 2 Yegenden Teyze 3 Cocuktaa Halayim 🙈🧿Elimde Buyuduler🥰
Bebisler Sedaerbil Kiz Ben Simdiden Zor Yuruyom Karnim 6 7 Aylik Gibi Kocaman 15÷5 Oldum Dusun Napcm Bilmiyorum Esime Kos Diyom Kalkamiyom Diom O Kaldryor🤦♀️
Bebisler Sedaerbil Mutlaka Vurdur 2 3 Doz Vurdur Erkende Dogsa Cigerleri Gelsms Oluyo Solunum Skntsı Olmuyor
Sedaerbil Bebisler 😂aynı sorun bndede var.iki adım atıyorum nefes nefese kalıyorum.yatakdan eşim kaldırıyo😅ama işimi falan cok şükür iyi kötü yapıyorum