her ayın 8 i net olarak hasta olurdum ay 28 çekse bile yine 8 inde olurdum mart 31 cektiği için 7 nisanda olmam gerekmez miydi suan 2 gün gecikme görünüyor ama 2 gün önce test yaptım negatif cıktı suan sadece bel ağrım var sizce test yapsam cıkar mı fikrinize çok ihtiyacım var negatifi görmekten cok yoruldum 7 aydır her ay acaba mı diyip üzülmekten yoruldum