kahvesever__ Arkadaşlar birazdan hastaneye gidecem herşey yolundaysa doğum zamanımı bekliycem ama tansiyonum yine yüksek çıkarsa vücudumdaki protein azalmadıysa iğne vurup doğumu başlatacaklar sizlerden dua istiyorum lütfen dua edin herşey yolunda gitsin