Sinem0303 böyle günde ayıp olmaz sen kendi derdinde olacaksın kim işe yarıyorsa o kalsın ben iki doğum yaptım birinde annemle kayınvalidem dönüşümlü kaldı ilk gün annem yorgundu üzülmüş ben çok sancı çektim diye onu yolladık ikinci gün geldi ikinci doğumda da görümcemi istedim ikiniz de yaşlısınız gelmeyin yoruluyorsunuz dedim :)) yapcak bişey yok kayınvalidene annem kalıcak sen yorulma dersin olur biter buna küsen de küssün ya böyle zo günleri iyice zorlaştıran insanlarla mesafeliyim ben artık en güzeli bu