starmom Aminn vanim 2 günlük gecikmem varım test yaptım negatif 3 gündür test falan yapmadım daha bakalim nasip pazartesi günü doktora gidicem ozman beli olur insallah doktorum keseyi falan görüyorum hayırlı olsun der yaa içime oyle dcekmis gibi doğuyor bakalim