Emine4280 Arkadaşlar vajinaya yerlesdirmeme söyledi doktor direk uyumadan önce yaptım sabah kalktigimda çamaşırımdaydi ve idrarımı yapınca da idrarmda vardı normal mi böyle mi oluyor