Nergissi
Canim bende suan 32haftaligim biraz fazla yürüyeyim.mesela dun fazla biraz yürüdüm vajinam aşırı ağrıdı boyle batar gibi bebisler büyüdü artık doktora dun gitmistim bebegin başı aşağıda demek indi demek degil demisti asagida olduğu zamanda bide büyüdüğü icin agri batma hissi normalmiş bendede oluyor artik yürüyemiyorum bile cok yürümek gerekli mesela oturduğumda kalkmakta güçlük çekiyorum 😏 hep ayni seyler bebisler sağlıklı olsun da gerisi hic önemli değil