Merhabalar 9 ay 18 günlük erkek ikiz bebeklerim var ve salı günü yeniden hamile olduğumu öğrendim, kan değerlerine göre 2-3 haftalık, şoktayım ne yapacağım bilmiyorum, çok korkuyorum, ikizlerde sezaryen olmuştum bu gebelik hayırlısı ile sağlıklı ilerlerse aralıkta doğum, tam 1 buçuk yıl sonra 2.doğumum cok mu zor olur, yaşayan var mı cok korkuyorum eşim dışında kimseyle paylaşamadim durumu, çevremin tepkisinden cok korkuyorum…