Asil28 canım bende 23 martta 11+5 günlük olan bebeğimin kalp atışı durduğu icin kürtaj oldum. Kendi doktorum 1 adet geçsin Hamile kalkabilirsin dedi, ama hic öyle sulandırıc vb ilaçlardan bahsetmedi.
Baska özel bi
Doktora gittim o da en az 3 ay bekle sonrasında ilac başlayacağız dedi.
Simdi diyelim hamilelik düsünüyorum öncesinde mi kan sulandırıcı kullanmak gerekiyor yoksa hamile olduğunu anladığın an mi.