Melisaa5 Bat ayın 6 sı ama gelmedi bugün ayın 9 u ve kasık ağrım bellim sızlıyor kızlar,adetimden 2 önce yaptım test bişey yoktu,normalde gecikmez adetim sizde bişey varmı yaaa
Hilaallkrkmz Melisaa5 benimde mart ayında adetim 4 gün gecikti günü gününe olurdum hiç bir şekilde şaşmazdı 2 kere test yaptım negatif çıktı en son kan testi vermeye gidecektim ki adet olduğumu gördüm maalesef. Mevsimsel durumlarda ve çok stres yaptığın zaman oluyormuş bende ilk defa yaşadım ama umarım seninde öyle olmaz. Gidip kan testi vermen en garantisi.
Esmay Melisaa5 ya aynısı resmen bnmde bat 7 ama olmadım adetten iki gün once test yptim negatifti şimdi test yapmaya korkyrm
Melisaa5 meyrem hayır kuzum olmadm yarında şimdiye olup bitmem lazım dı yarın falan son gün olucaktı ama gelen giden yok valla😂test de yapmadım çünkü regli den 2 gün önce yaptım bişey çıkmadı ya oyüzden beklemek istiyorum🧡
meyrem Melisaa5 testlere güven olmuyor bende silik çıktı ama adet oldum .. hakkında hayırlısı olsun.. vücudun dan anlarsın ilk kez böyle oluyorsan kan ver.. inşallah bebeğin vardır tatlım ..