Gulsahmdn1 Merhaba anneler,23 haftalık hamileyim dünden beri sol tarafımda ağrı hissi var, Uzun süre oturmaktan kaynaklanir mi acaba? Dün hastaneye gittim 3 4 saat oturdum kalktığımda ağrı hissettim. Bir sıkıntı yasar miyim acaba ?