kucukcivcivim Kızlar bebeğim kasılıp kasılıp kendini aşağı doğru ittiriyor. Makatımda kafasını hissediyorum resmen. Bugün 2 defa oldu hatta… Adet ağrısı gibi bir şey hissetmiyorum, ilk gebeliğim olduğu için ne sancı ne değil bilemiyorum 😕
Semaan kucukcivcivim nasıl canım biliyomusun işk oğlumda yaşadım kasılma gibi karnının bütün heryerine giriyor 5dk bi geliyor sürekli anlıyorsun zaten yat uzan baktın geçti yalancı sancıdır adet agrısı gibi kasıklarda olmuyor yani benim öylr olmadı yani allah saglıkla almayı nasip etsin
Eda_Esen kucukcivcivim Tam olarak oymuş canm sancı dedikleri şey sık sık olmaya başlarsa adı sancı arada gelirse kasılma yalancı sancı diyorlar
Iscn kucukcivcivim açılma olsa bile sancısız doğurabilcenizi zannetmiyorum 4 cm açılmam vardı hiç sancım yoktu suni sancıyla doğum yaptım sizde benim gibi bi anda çıkacak gıbı düşünuyorsunuz belkide hep korkardım çıkıyır çıktındiye de o işler öyle olmuyormuş😂 muhtemelen kasılma fln dır kanala da girmişse o yuzden öyle hissedebilıyor olabilirsiniz
kucukcivcivim Iscn yok yok şundan dolayı heyecanlandım da 😄 benim gebelik kolestazım var, açılmam varsa suniyle normal doğum deneyeceğiz. Eğer yoksa mecbur sezeryanla alacaklar 37 haftası dolunca. O sebeple sordum :)
Nebahataydinliohku Iscn kızlar bnm 7santim açılmam oldu sancim hiç yoktu ne diyorsunuz adet ağrısı gibi oluyordu çok az 😃
guzelbebegimmmmm Iscn ben sancısız doğurdum ☺️ Suni de taktılar sıfır acı. Doktorum ilk defa böyle bi doğum yaptırdım dedi. Hazırlıklı olsun bence buradaki arkadaş☺️
kucukcivcivim Nebahataydinliohku işte bunu anlamam diye korkuyorum 😂😂 bir de kaynanamlarda lavaboya gittim. Afedersiniz çişim bitmişti ama su sesi geliyordu hala. Acaba dedim 🤔🤔 yoksa farketmeden çiş mi kaçtı ne oldu çözemedim
Irmak29- Nebahataydinliohku şuan benim öyle suyum da geliyor bariz sabahı mi beklesem dr a gitmek için
Nur1098 Nebahataydinliohku sancı çıkmadığında açılmaya bakmıyorlar hiç nasıl baktılar sana belirtin varmıydı bende 40 hafta oldum bugün kontrolüm var ama hiç belirtim yok 😕
Nebahataydinliohku kucukcivcivim aynen cnm korkma zaten son haftalarda sık sık gidiyorsun ntsye Rabbım bağışlasın evlatlarımızı ben muaneye giderken fark eetil az Bi sanci çıktı 7 cm açılmış yolda doğursun dedi
Nistik guzelbebegimmmmm Nasil gecti hamileliğiniz acaba. aktifmiydiniz hep keşke bizde sancisiz doğursak 😅😅
Nebahataydinliohku guzelbebegimmmmm ya oda çok zor ya ne yapicaginiz bilmiyorsun sancim yok ikin diyorlar 😃
kucukcivcivim Semaan Şu an sola yattım geçer diye bekliyorum ama ara ara giriyor. Şiddetli ve dayanılmaz değil ama sadece kasılma gibi 🙂 az daha bekleyeyim, olmadı doktora giderim. Teşekkür ederim 🙏🏻
guzelbebegimmmmm Askiletotomsu gerçekten öyle☺️ Rutin kontrol diye gittim çatı bakılacaktı. 5 cm açıklığım varmış. 18:00de yatışım yapıldı. 18:33te doğumhaneye alındım. 18:43te kucağımdaydı kızım. Bu geçen sürede asla acı duymadım. Ikınıyordum ama öylesine gibi 😄 Kesi dikiş olmadı. 3300 48 cm doğdu prensesim. Rabbim herkese böyle kolay doğum nasip etsin 🍀🤲🏻
Saara1401 kucukcivcivim bendede kasıntı var ondan sordum ama üç dk sürüyor daha olmuyor kolestazide şiddetli sanırım