DILARAKURBAN 33 34 haftaların başında belim kopacak şekilde ağrıyordu ağlıyordum ağrıdan aşırı derece, temizlik yapmıştım çok yormadim gibi geliyordu bana ondandi muhtemelen 1 hafta 10 gün çektim dogurcam heralde diye geziyordum evin içinde 😄 çok şükür şuan iyiyim belimin sağ tarafı diyorsunuz ya acaba kalcaniz mi ağrıyor poponun biraz daha üst kısmı eğer öyleyse o hamilelikte olan bir ağrı uzun zamandır var benim