Kızlar merhaba biz 19. Haftada cinsiyetini öğrendik doktor %100 kız dedi bizde öyle demesine cinsiyet partisi yaptik 21. Haftamda detaylı ultrason yaptirdim o doktor da dedi %100 erkek bu kafamız karıştı 😂😂😂
Bu çocuğun cinsiyeti ne şimdi napiyim başka bir doktora daha mı gitsem bilemedim