Doğum yaklaştığı için eve temizlik için kadın çağırmıştım, sabah erkenden geldi mis gibi yaptı her tarafı, saat 12-13 civarı ağrım olmaya başladı adet sancısı gibi bir ağrı… oturdum dinlendim pek bi iş yapmamıştım zaten, yarım saat süren ağrım sonucunda eşime mesaj attım garibim cumadan çıkıp koştura koştura eve gelmiş, kadın temizliği bitirir bitirmez hastaneye geldik… serviksim kısa olduğundan tuşe ile açıklık baktılar, doğumun yaklaştığı habercisi olduğunu bildiğimden ister istemez beni bi korku sardı.. nst de ağrılarım düzenli çıkınca serum taktılar tekrar çektiler tekrar ağrılarım çıktı şimdi hastanede yatıyoruz… rahimin kasılmasından çok kasık ağrısı vuruyor beni… 35+4 olduk Allah’ın izniyle doğumdan sonra bi sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum akciğer geliştirici de vurdular doğum ilerlerse diye ama o tek başına kaldığınız süre var ya o benim için hem heyecan verici hemde çok korkutucu olmuştu bunu sizinle paylaşmak istedim… inşallah bebeklerimize sağlıcakla kavuşuruz, bu kavuşma süreci beklediğimden zor geçiyor benim için… dualarla bunu da atlatırız 😊