Snmim adet tarihimden 3 gün sonra zaten doktora gittiğimde gecikmem olduğunu falan anlattım ama hamile hissettiğimi falan söyledim alttan muayene etti rahim duvarın kalınlaşmış yumurta çatlamış ya adet olacaksın yada hamile kalacaksın dedi 2 gün sonra tekrar kan testi yaptım 24 çıktı sonraki 2 gün de de 190 a yükseldi