Tubaanne1 benimde o haftada ağrım sancım başlamıştı. Magnezyum vermişti doktorum. 1 hafta kullandım muayene oldum yine vardı ama azalmıştı. Muayeneden 4 gün sonra doğum yaptım 29+4 de.. Benim hiç problemim yoktu. Corona olmuştum doğumdan 1 ay önce. Doktor ona bağladı.. Sizde bi Muayene olun. Bebeğin plasentası falan nasıl nerde ona baktırın