Denizmavisi23 Semanur7171 doğum güzel geçti sadece bebeği çıkartırken baskı oluyor onu hissediyorsun başkada bişey hissetmiyorsun ilk kalkkista çok zor değil hemşireler koluna giriyor kalktığında direk karşıya bak basın dönmesin hemen 5 adım fln atiyon yatiriyorlar sonra sen zaten 2.de kendin kalkiyorsun
Annekuzusu_Ayaz Bebeklerselam54 dikiş değil yapıştırma oluyo canım bi başta bi sonda 2 tane oluyor onlarda kendiliğinden düşen iplikten oluyo
Eclinass Denizmavisi23 o ilk kalkisda bn 9 sene geçti aradan amowwww ne kötüydü iç organlarım assagi dökülüyo sandım 😄😄😄 şimdi yine hamileyim 🥴🥴 bakalım bu nasıl olacak
Semanur7171 Denizmavisi23 teşekkür ederim canım Allah razı olsun Rabbım Şafi ismiyle sifa seni ve evladını korusun esirgesn içimi rahatlattin sonda takarken ve çıkarken zorlandım mi canım
Denizmavisi23 Eclinass aynen öle olcak vla benimde bu 2.gebeligim ilk kalkış biraz zor sürekli oraya tutarak yürüyorsun ama ağrı kesici fln vuruldumu iyi oluyor
dnz-d Geçmiş olsun rabbim analı babalı büyütmek nasip etsin canım , ben neler yediğini sorucam kabızlık olmaması gerekiyor ya benim en çok korktuğum şey o 😞
Eclinass Denizmavisi23 ben vurduracam yada parol ne içecem sürekli ilk benim acemiligime geldi ağrısını çektikçe bunda iyileşene kadar parol içecem
Emine131019 Çok baş ağrınız oldu mu açaba 2 haftam kaldı benim de migren hastasıyım aynı zamanda en çok ondan korkuyorum
Denizmavisi23 Eclinass aynen iç ağrı hissettigin zaman sole vursunlar eve gelincede iç ağrı oluyo cnki