Oglusum01kalp bende uçakla Hollanda’ya gidecektim o civarlarda 33-34 civarı dönecektim. Doktor sakıncası yok son 1 ay kalasına kadar mı ne müsade ediyoruz demişti. Daha sonra erken doğum riskimin olduğunu gitmememi önerdiler. Bilet öylece yandı. İnanmazsın şu an 40+1 im şimdide gelen yok.