Kızlar Merhaba 9 yaşında kalp romatizma teşhisi konmustu ve sürekli iğne olmuştum 21 yaşına kadar sonrasında tedavim bitti ve kalbimdeki sorunun geçtiğini soylemisti doktor suan 23 yaşındayım 19 haftalik gebeyim doktor bi hastalık gecirdin mi diye sorunca bu sorunumu söyledim EKG ve eko cekildim kalp yetmezliği teşhisi kondu ama kardiyoloji doktoru korkulacak bişey yok dedi ama gebe doktoru artık riskli gebeligin bakması gerektiğini söyledi fakat suan hiç bi şekilde riskli gebelikten randevu alamıyorum ne yapmam gerekiyor