Kimbu_anne Gece yatamiyorum kasiklarim cok agriyor normalmi 6haftalik simdi bile yatamadim cok sık idrara cikmaya basladim gece 🙁
Lykiav Kimbu_anne adet sancısı gibi olması lazım. Sık idrara çıkma da normal 🥰 ama ilerleyen zamanlarda geçip tekrar başlayacak 🤣🥰
Kimbu_anne Tesekkur ederim 😍bende daha yeni olunca yasimda buyuk deyil tabi bilmedigim icin kotu yorumluyorum kendini kendime acaba zararmi veriyorum diye🙁
Minigin_annesi0 Bebek yerleştiği için ağrılarda sık idrarda çok normal💕 ben 36+3 üm aynı şikayetler tekrar başladı 😂
Kimbu_anne Minigin_annesi0 ne guzel massallah😍bende iki hafta sonra kalp atislarini dinlemeye gidicem minicikk😍😇
Kimbu_anne Daha 6 haftalik ama cok öksürüğüm oluyor bebege zarar verirmi bogazim falan agrimiyor iyiym aslnda hasta falanda deyilim ama öksürüyorum sadece sebebi nedir nasil gecirebilirim🙁