Kızlar aranızda bebeğin pozisyonu na ters deyip daha sonra normal doğum pozisyonunu alan oldumu benim 34+4 te gittiğimde kafası yukarıda ayakları asagida idi 36+4 de gittim yine öyleydi kafa yukarıda ayaklar aşağıda bebek doğum pozisyonunu almamış bu haftalardan sonra da çok zor döner diyolar sizlerin ki nasıl