nagis1 canımm benimde 4.günü felandı yanılmıyorsam çok az bi şekilde olmuştu kaygılanma kayısı suyu iç bi de zeytinyağı ve pekmezi karıştır ışık bi şekilde bi kaç kaşık iç hem içini temizler hem kan yapar hemde tuvalet için yardımcı olur,şimdiden geçmiş olsun ve gözün Aydın 😍