Sulerme Merhabalar, henüz 2 3 haftalık hamileyim ve bu akşam çok ufak lekelenme yaşadım. Acile gittim fakat Bebek ultrasonda da gözükmediği için net bir sonuç söyleyemedi. Sizlerde de lekelenme gören oldu mu? Ters bir sonuç gelmesinden korkuyorum🥲
Busra2365 Sulerme Benim 12 haftalığa kadar progestan hap ieklinde kullandım kahverengi lekelenmem geliyordu düşük tehlikesi diye geçiyor kendini çok yormucaksın yürümek iyi gelmiyor doktorunla görüş ilaç yazsın bebek daha küçük olduğu için yerleşmeye çalışıyor o yüzden de lekelenme şeklinde kanamalar oluyor inşallah kısa sürede geçer strese sokma kendini dediğim gibi ilaç yazdırtman lazım kendine
Sulerme Busra2365 Bol bol dinlenmeye çalışacağım 3 4 gün sonra tekrar kontrole gel dediler ama nasıl dayanırım bilemedim. Teşekkür ederim🙏🏻
Busra2365 Sulerme Lekelenme devam ederse pazartesi görün bence ne olur ne olmaz erken önlem almak lazım
Limonzeytin 2.3 haftalık gebelk derken? Daha ortada kese yada bebek yokturki sizinkisi yerleşme lekelenmesi falan olmasın? Kese için 5 hafta bebek nokta kadae görmek için 6hafta olur genelde. Lekelenme kanamalar 3ayda görülür ama tedavleri var doktor yönlendiriyor zaten. Ortada henz bebek yokken hamılelık lekelenmesi denilmiyor. Mecbr bekleyeceksnz hafta tamamlamayı bebek kalp atşndan snra progestan falan verirler devam ederse.
Sulerme Limonzeytin Evet daha çok yeni ve henüz kese oluşmadı. Doktor da yerleşme kanaması olabilir yada dusuk dedi 😕
Limonzeytin Sulerme Evet o yzden dedim keseyi en erken 5te falan görürsnz oda vajınal ultrasonla. Ondan öncesnde hamılelık lekelenmesi sayılmaz. Bekleyeceksnz mecburen kimyasal olablr,yerleşme olablr hayrlısı olsn