Kızlar aranızda yaşayan var mı merak ediyorum . 04/03/2021 tarihinde yumurtalık kisti ve apandisit ameliyatı oldum. Yumurtalık kisti ameliyatımın hemen hemen sezaryen kadar kesisi olmuştu. Şimdi Eylül ayında doğum yapıcam. Normal doğum yapmam mümkün olur mu acaba doktora sorucam sorucam unutuyorum ama size bir sorayım dedim belki yaşayanınız vardır 😌