Kızlar aranızda tansiyon ile ilgili bilgisi olan var mı? Yükselince neler yaşanır? Ben kimyasal geçirdim kanamamın gelmesini bekliyorum. Bu arada bi akşam aniden ateş bastı kulaklarıma kadar kıp kırmızı oldum. Kalp atışım hızlandı ve midem bulanmaya başladı. Aynı anda sırtım belim ve kasıklarım ciddi şekilde ağrıdı. Hemen gittim yattım ense köklerimde ağrı hissettim ama uyuyamadım. 10 dk bir tuvalete gittim saatlerce. Bu zamana kadar hiç tansiyon sorunum olmadı. 11 in üstünü görmedim hiç hamileliğimde bile. Doktora gittim bi sürü kan tahlili yapıldı hiç bişey çıkmadı. O anki tansiyonumda normal çıktı. İnternette biraz baktım karşıma ani tansiyon yükselmesi çıktı. Nedir benim bu yaşadığım başına gelen ve etrafında gören var mı?