Asel477 Dun ultrason girdim ,normalde 22+2 olmamız gerekiyordu . 23+1dedi doktor ,ultrason a göre böyle cikti ,neden olmus olabilir
tazebiranne_hg04 Asel477 normal gayet erken döllenme olmuştur ya da bebeğinizin gelişimi iyidir 1-2 hafta önde geride olmasına takılmayın 🌸
dfnomr Asel477 bazı bebekler önden gidebilir benm bebeğim de sürekli bır hafta önden giderdi iki haftayı geçmediği sürece bir önemi yok demişti doktorum siz yine adet tarihinize Göre hesaplamaya devam edin☺️
Dlanoglr Asel477 benim bebeğimde 10 gün önden giderdi sürekli yavrum şimdi üç yaşında bizim boyunuz çok uzundu ondan olduğunu düşündük kilosu da güzeldi gelişimiyle alakalı olabiliyor bir hafta ileri geri bir sorun olmuyor zamanla dengeliyor zaten