Benim de kedim var :) ama nasıl güzel bana nasıl bağlı anlatamam. Bazen doğurmuşum gibi hissediyorum. Annesine araba çarpıp ölünce hemen yanıma almıştım 1 haftalıkken. Biberonla besledim, tuvaletini öğrettim neler neler… Birbirimize o kadar alıştık ki duşa girsem o da gelip başımda bekler. Ben de ilk başta telaş etmiştim. Hijyen konusunda, ama aşıları tam olduğu için sıkıntı yokmuş. Bir de özellikle patilerini ve burnunu öpmemeye çalışın şu dönemde her alana bu şekilde dokundukları için köpeğiniz kaynaklı değil evin içindeki mikrobu taşıyabilir. Eğer tuvaletini temizliyorsanız parazit bulaşmaması için de eldiven takın veya eşinize devredin bu görevi. Ama çok güzel bir duygu onu söylemeliyim :)