Saelif Kizlar kontrol diye gttim dogurdum cocugumu rabbim isteyen herkese versin sagsalim kucaklariniza rabbim sizi de kurtarsin 🤲
MeyraRana Saelif gözün aydın cnm daha 22 saat olmadı hani konuşalı sancın çıktıda bi anda mı alındın.
karat Sezeryan mı oldunuz? Pazartesi benim de randevum var kontrol için doğuma 13 gün var diyor normal düşünüyorum ben keşke bende de öyle olsa😅 valla bekle bekle iyice mahvoldum
FFunda00 Saelif devlet mi canim dvlt mecbur kalmadikca sezeryan etmiyor Allah sağlıkla buyutmeyi nasip etsin
Elanurgvn61 Saelif Ayy haftamız aynıydı canım seninle profil fotodan tanıdım Rabbım en ufak acısını göstermesin inşallah doktorum da bana da doktorum suyunun azaldığını söyledi bakalım pazartesi ne diyecek kaç kg doğdu bebişin küvete falan girmedi değilmi