bebemibeklrken Gizemmay valla hic sknti etmeyin bebegin kilosunda bi sknti yoksa kilo almak son aylarda dert oluyo zaten yeterince ne kadar az kilo aldiniz o kadar iyi
Minagezer Gizemmay 18 haftadayım yenice kilo aldım kafaya takıyodum ama bebeğimin gelişimi normal doktorum da sıkıntı olmadığını söyledi bünyeyle alakalı bi durum bence bi sekilde alınır bebeğimiz sağlıklı olsun önemli olan bu🥰
Ebissss Gizemmay genelde kilo almayan annelerin bebekleri gelişmiş doğar çünkü anne almazsa bebek kilo alıyor son aylar da iştahın açılır sen sağlıklı beslenmeye bak da kilo çok önemli bir şey değil.
Aysunnnn_ goldumsu Ahahaha ben 21+3 üm ve çok almadım böyle devam etsin die dua ediorum yoksa nasıl dogurucam hiç bilmiyorum gözümde çok büyütüyorum bu olayı😂
csmaknc Gizemmay Normal canım bende almamıştım ama şimdi 1 ayda 2 buçuk kilo aldığımı gördüm 22+1 nasıl aldım nereye gitti bilmiyorum 😂52buçuk kilo oldum ama normalde zayıf olduğum için önemli görmedi doktor