Dlr48 mide bulantısı ilk 4 ay hatta 5 ay çok fazla vardı ne yesem çıkarıyodum ama yemektende asla vazgeçmiyodum kusuyodum sonra gelip yemeye devam ediyodum 😂ama ben hiç bi zaman tıka basa doyurmuyorum kendimi az az sık sık yiyiyorum ve yememe dikkat ediyorum sağlıklı şeyler tüketiyorum hep günde en az 2 elma ve bi kase yoğurt yiyiyorum yediğim herşeyde bebeğe geçiyo çok şükür bebişin gelişimi gayet iyi hemşiremde doktorumda şaşırıyodu senin kilo alman gerekirken sen nasıl kilo verdin diye