Kızlar yaklaşık iki saattir yatakta kıvranıyorum mide ağrısı ne uyutuyor ne geçiyor, mideme bıçak gibi saplanıyor sırtımı dahi ağrıtıyor. Yarım saat önce kalktım soğuk süt içtim hafifler gibi oldu geçmedi ve şimdi yine şiddetlendi. Nane limon içerken yazıyorum size 😔 Napıcam ikidir böyle oluyor. 11 haftalığım bu arada