Kizlar selam. Benim eroziyam var. tedavi görüyorum. Akintimda vardi. Onun icinde tedavi gordum ama yine testler vermem lazimki enfeksiyon tamam bitti mi diye. Doktorum sudan engeksiyon kaptigimi soylemisti. Akintim eroziya yaratdi. Ama eroziyanin yakilmasi gerekiyormus. Benim daha cocugum yok yeni evliyim. Eger yakilirsa çogu kisi hamile kalamassin diyor. Korkuyorum 😣. Ama eroziya kalirsada yine buyur kotu olur ondanda korkuyorum. Simdilik sadece vajina yikamasi ve fitil tampon gibi seylerle tedavi etdi doktor. 10 gun sonra muayineye gidicem. Eger yine cikarsa eroziya yakarlar. Istemiyorum ama. Bebek istiyorum çok😔 doktorum hala izin vermiyor. Off çok uzgunum. Boyle benim gibi durumda olan var mi?