Kubra0_ Merhaba öncelikle ben 7 aylık doğum yaptım salı günü diş teli olduğu için damarlarım yakilmamis elektrik carparmis sezeryan olupta bu şekilde damarlari yanmayan var mi dikisimde çok kanama olmuştu çıkınca