Hicran6833 Selam kızlar dogumdan sonra dikişlerim alındı ve doktor banyo yapabilirsin dedi. Banyo yaptım 1 gün sonra ameliyat bölgemde ve dikiş sonlarında büyük bir şişlik oluştu. Şişlik iç kısımdan. Bu durumu yaşayan oldu mu?