Hayırlı geceler arkadaslar. Aylardır ben de buralarda sessız sedasız postları okuyorum. Sizlerle dogum hikayemi paylaşmak son zamanlarda sankı imkansız gibiydi 😁 hıc gelmeyeceğini dusunuyordum bu zamanın. Neyse ki sıra bana da geldi. Pazartesi gunu doktor kontrolum vardı. 39+1 gunluk olmustu bebegım. Gittim muayene oldum ve ne sancı cıktı ne de Baska bir sey. Sonrasında eşimle çarsıda işlerimiz var diye epeyce yürüdük ve ben artık yorgunluktan pert olmustum. Sadece o arada kasılmalarımı hissediyordum. Akşam ustu geldık eve ve saat 9 da sancılarım dalgalı gelmeye başlamıştı. Son 4 dk da bir gelmeye başlayınca hastaneye gittik. (2.cocugum ve 1.dogumumda aşırı yırtılmalarım oldugu ıcın doktorlar normal doguma pek yanaşmıyorlardı ben de sancımı sonuna kadar evde yasayıp normal dogum ıcın gitmek istiyordum). Gece 11 de hastane de muayene oldum ve 6cm açılmam vardı. Nst, tansiyon kontrolu derken 12 de dogum haneye gectım. 15 dk içinde bebegım dunya geldi ve hamd olsun aylarca yaşadığım stres, korku son buldu. Insallah cok guzel doktorlar ve ebeler denk gelsin hamıle annelere. Ki ben bunun faydasını gördum. Şimdi oglum 4. Gününü evinde geçiriyor. Butun annelerin Allah yardımcısı olsun. Çok kolay ve guzel dogumlarınız olsun 💙🌼