3babymom Mom578988 hiç bir ilgisi yok 140 altı erkek 140 üstü kız diyorlardı özellikle sordum kalp atışı kaç diye 110/120 dedi içinden dedim acaba erkek mi evel gün kız olduğunu ogrendik 🌸🥰
Mom578988 3babymom şuan aynı şeyi düşünüyorum ben de doktor 120 dedi o zaman erkek mi diyorum ama içimden bir ses kız diyor hep kız hissediyorum🥰 ben hariç herkes erkek diyor
benito Mom578988 ben de çok merak ediyorum bunu ☺ bugün doktorum 160 üstü görünüyor kalp atışı dedi. Ben de kız hissediyorum, o yüzden her şeyi kıza yoruyor gibiyim😅 sağlıklı olsun da her türlü başımın tacıdır gerçi 🥰
3babymom Mom578988 yani bir ilgisi kesinlikle yok eger sizde tutarsa emin olun ki tesadüf tutmustur 😂 o derece inanmıyorum Allah hakkınızda hayirlisini versin inşallah en yakın zamanda ogrenirsiniz
Mom578988 benito yaa yalnız değilmişim🙈 Rabbim sağlıklı hayırlı bir şekilde gönlümüzden geçeni nasip etsin inşallah ikimizede 🙏🏻🙏🏻🌸💜