Anime Reglime 9 gün var. Ara ara yumurtalık ağrısı ve belimin sağ tarafına ağrı giriyor bunun dışında belirtim yok. Sizce gebelik belirtisi midir?
Anime Naz12- önceki ay sürekli test yapmıştım biraz yıpratıcı oldu, bu ay günüm geçmeden yapmayı düşünmüyorum